tisdag 9 februari 2010

Härliga helg

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket


Helgen gick fort. Fin var den. Jag åkte till huvudstaden och gick på releasefest för "27 songs" och firade kära pappas födelsedag. Det var första gången jag sov utan Ivar sedan han föddes... Kändes konstigt men också skönt. Tänk vad jag kan sakna sovmorgnar ibland. Den tiden är liksom förbi. Helg som vardag vaknar vårt lilla troll vid sju halv åtta (ibland, som imorse, vid fem halv sex...). Det är bara att gå upp.
Drack den godaste smoothien jag någonsin druckit! Min syster och hennes E hade köpt hem en massa god frukt.

Här kommer söstra mis fin fina smoothierecept:

Till 2 el. 3 personer (beroende hur hungrig man är)

2 mango
2 äpplen
2 bananer
juice från två eller tre apelsiner plus allt det goda fruktköttet

Mixa i mixer, häll upp och njut!

2 kommentarer: