torsdag 4 februari 2010

Nu börjar det!

Photobucket

Äntligen! Nu skriver jag mitt första inlägg. Har funderat på det i flera veckor. Kom fram till att jag bara måste skriva något så får det sätta igång bloggen på riktigt någon gång.
Jag har kommit fram till att jag behöver ha något som är mitt just nu. Ganska nyligen blev jag mamma för första gången (15 månader sedan) och om cirka en månad blir jag tvåbarnsmamma...
Så jag kommer att ha varit mammaledig i mer än två år om ett år. Jag älskar att vara mamma men efter ett år hemma så är det lätt att glömma bort vad det är som gör mig till Emma. Mycket av det som jag älskar att göra har fått pausa ett tag. Men nu känner jag att jag måste påminna mig själv.
Jag vill skriva ett tack till alla er som jag läst under det här året för det var under min mammaledighet som jag upptäckte bloggens underbara värld. Det finns så många inspirerande tjejer och kvinnor (det är faktiskt uteslutande kvinnliga bloggare som jag läst) tack till alla er och förlåt, jag är en sådan som är hemskt dålig på att lämna kommentarer...
Så nu kör vi! Jag ser fram emot att bli en del av bloggvärlden!

1 kommentar:

  1. Heja Emma, vad kul med ny blogg och fin är den också såklart! Välkommen till world wide webben! ;) Kram / Frida E

    SvaraRadera